Gazdálkodási – Pénzügyi – Adózási Digitális Szakmai Tudástár

Miben segít és kinek hasznos a Gazdálkodási – Pénzügyi – Adózási Digitális Szakmai Tudástár?

  • Gazdálkodási, pénzügyi, adózási és számviteli szakemberek mindennapi feladatainak ellátáshoz nyújt segítséget komplex digitális szakmai tudástárunk.
  • Szakmai segítség, ami mindig kéznél van, folyamatosan és korlátozásmentesen elérhető.
  • Tartalma folyamatosan bővül a belső ellenőrzési területet érintő aktuális témákkal.
  • A tudástár azokra a gyakorlati kérdésekre ad választ, amire az iskolarendszerű képzés nem készít fel, amit a jogtár és a tankönyvek, szakkönyvek sem tartalmaznak.
  • Egy előfizetéssel 10 fő számára is hozzáférést kérhet. A digitális tudástár egyszeri díja valamennyi felhasználó hozzáférését tartalmazza, nincs tehát semmilyen további költség!
  • Használata nagyon egyszerű és kényelmes. Egy felületen, automatikusan elérhető a tudástár teljes szakmai tartalma.
  • Értéke több mint nettó 2.100.000 Ft, azonban a hozzáférés Partner meghívóval, kivételes, több mint 90%-os kedvezménnyel rendelhető.

Mit tartalmaz a Gazdálkodási – Pénzügyi – Adózási Digitális Szakmai Tudástár?

60+ szakmai téma, videóelőadások és letölthető oktatási segédanyagok formájában.
Tartalma folyamatosan bővül.

Témakörök:

  1. Tárgyi eszközökkel és immateriális javakkal kapcsolatos feladatok a költségvetési szerveknél
  2. Számlázás és bevallás a gyakorlatban
  3. Önkormányzati lakásgazdálkodás a gyakorlatban
  4. Normatívák igénylése, elszámolása, módosítása a költségvetési szerveknél
  5. Önköltségszámítás szabályai az államháztartás szervezeteinél
  6. Önkormányzati vagyongazdálkodás – a bírósági és alkotmánybírósági gyakorlatra is figyelemmel
  7. Kötelezettségvállalás és követelés az államháztartási számvitelben
  8. Egyes eszközcsoportok állományváltozásainak gazdálkodási szabályi és ezek analitikus nyilvántartásokban való megjelenése
  9. Gépjárművekkel kapcsolatos költségelszámolás
  10. Selejtezési és leltározási feladatok végrehajtásának szabályai
  11. SZJA bevallások, önellenőrzések gyakorlati példákon keresztül
  12. ADÓVÁLTOZÁSOK 2021
  13. Elektronikus számlázás a gyakorlatban, áttérés e-számlára
  14. Önkormányzatok, költségvetési szervek speciális ÁFA kérdései
  15. Az önkormányzati feladatellátás szervezeti megoldásai és adózási kérdései
  16. Önkormányzatok helyi adóztatását érintő változások, aktualitások
  17. Áfa bevallás, adatszolgáltatási kötelezettség és önellenőrzés szabályai
  18. Munkáltatói és kifizetői juttatások adózása, rendezvények, reprezentáció adózása 2021
  19. Társasági adó korrekciók, adómegtakarítási lehetőségek a 2020-as bevalláshoz
  20. Áfa adólevonási joggyakorlás
  21. A kisadózó vállalkozások adózása 2021
  22. Csoportos társasági adóalanyiság a gyakorlatban
  23. A kisvállalti adó választásának és alkalmazásának kérdései
  24. Adózási gyakorlat – Áfa, Szja, rehabilitációs hozzájárulás belső ellenőrzési tapasztalatai költségvetési szervezeteknél
  25. Kiküldetés, hivatali út, munkába járás, gépkocsi költségelszámolás adózása
  26. A pénzügyi befektetések adóztatása
  27. Online számla 2021 – változások és lehetőségek
  28. Ingatlan bérbeadás és értékesítés személyi jövedelemadó szabályai
  29. Ingatlan bérbeadás és értékesítés ÁFA szabályai
  30. Elektronikus kereskedelem és adózás a gyakorlatban
  31. Fókuszban az EKÁER változások
  32. 2020. július 1-től hatályba lépő ADÓVÁLTOZÁSOK
  33. Kritikus könyvelési tételek, I. negyedévre vonatkozó időközi költségvetési jelentés, mérlegjelentés összeállítása
  34. Vagyonkezelési jogok átadásának könyvelése az államháztartási szerveknél
  35. Pénzeszközök számvitele – Készpénz, bankszámla forgalom, elektronikus és virtuális pénz, mobil fizetés, kuponok, utalványok, engedmények…
  36. Év végi zárási feladatok a költségvetési szerveknél
  37. Beszámoló kapcsán felmerülő gyakori problémák és megoldásaik
  38. Számviteli változások, aktualizálások, alkalmazásuk 2020, illetve 2021 évekre, valamint a számviteli bizonylatok, bizonylati elv és bizonylati fegyelem, a kapcsolódó hatályos számviteli előírásokkal
  39. Számviteli törvény változások, aktualizálások, alkalmazásuk 2020 illetve 2021 évekre, valamint a beruházás, felújítás, karbantartás fogalmak elkülönítése tárgyi eszköz csoportonként
  40. Követelések, kötelezettségek számviteli elszámolása, speciális elszámolások összefüggésben a PTK-val
  41. Mérleg készítés, alátámasztás, döntési lehetőségek az eszközök és források kimutatásánál a mérlegben
  42. Negatív saját tőke problémák megoldási lehetőségei a PTK-val összhangban
  43. Áttérés egyszeres könyvvitelről kettős könyvvitelre
  44. Mezőgazdasági őstermelés adózási kérdései
  45. Lakásszövetkezetek, társasházak számvitele, adózása
  46. A munkába járás és a kiküldetés költségtérítésével kapcsolatos adóelszámolások
  47. A személyi jellegű kifizetések elszámolása az évközi adó- és járulékváltozások tükrében
  48. A vezető tisztségviselők javadalmazásával kapcsolatos adó és járulékszabályok
  49. Új Tbj. és annak pénzbeli ellátásokra gyakorolt hatása
  50. Pedagógusok illetményével, besorolásával, munka- és pihenőidejével kapcsolatos szabályok és gyakorlati kérdések
  51. Költségvetési szervek szabályzatai I.
  52. Költségvetési szervek szabályzatai II.
  53. Költségvetési szervek alapító (módosító és megszüntető) okirataira, valamint szervezeti és működési szabályzataira vonatkozó szabályok az Áht. és az Ávr. tükrében
  54. Iratkezelés, iratselejtezés a gyakorlatban
  55. Korrupciós kockázatok azonosítása, bekövetkezésének megelőzése, folyamatos értékelése a belső kontrollrendszer keretében
  56. Civil mozaik, avagy a hatékony működés kulcskérdései
  57. A közbeszerzési törvény 2021
  58. Az ingatlan értékesítés adózási kérdései
  59. Adóváltozások 2022
  60. Online számla és áfa bevallás kiajánlás
  61. A gazdasági, pénzügyi bűncselekmények és a büntetőeljárás aktuális kérdései, bírósági joggyakorlat
  62. Kiküldetés, hivatali út, munkába járás, gépkocsi költségelszámolás adózása – 2021. szeptember 14.
  63. Elektronikus számla és adózás digitalizáció
  64. Önkormányzati lakásgazdálkodás aktuális kérdései
  65. EKAER és BIREG aktuális kérdések 2021-ben
  66. Pedagógusok illetményével, besorolásával, munka- és pihenőidejével kapcsolatos aktuális szabályok és gyakorlati kérdések
  67. A költségvetési szervek számlázási és adatszolgáltatási kötelezettsége
  68. Ellenőrzések számvitele az államháztartás szervezeteinél
  69. KKV likviditásmenedzsment a gyakorlatban

+ Konzultációs lehetőség e-mailen valamennyi témakörhöz!

Hogyan igényelhető hozzáférés a Gazdálkodási – Pénzügyi – Adózási Digitális Szakmai Tudástárhoz?

  • A Gazdálkodási – Pénzügyi – Adózási Digitális Szakmai Tudástárhoz negyedéves vagy féléves hozzáférés rendelhető kivételes, több mint 90%-os kedvezménnyel.
  • Aktív ÖRÖKBÉRLET éves tagsággal a hozzáférés ehhez a tudástárhoz is díjmentes.

Értéke több mint:                  nettó 2.100.000+ Ft

Tartalma a tagság időt időtartama alatt folyamatosan bővül, így értéke is folyamatosan nő, változatlan tagsági díj mellett!

Negyedéves tagsági díja:     nettó 149.900,- Ft + ÁFA

Féléves tagsági díja:             nettó 189.900,- Ft + ÁFA

A negyedéves (3 hónap hozzáférés) és féléves (6 hónap) tagsággal (előfizetéssel) egyaránt maximum 10 fő felhasználó számára kérheti a megrendelő szervezet a tudástárhoz a teljes, korlátlan hozzáférést. A digitális tudástár egyszeri díja valamennyi felhasználó hozzáférését tartalmazza.

A tudástárhoz való hozzáférést a tagsági díj kiegyenlítésétől számított 24 órán belül megnyitjuk Önöknek és az egyedi hozzáférési kódokat e-mailen megküldjük. Ettől az időponttól él választásuktól függően a 3 vagy 6 havi teljes, korlátlan hozzáférés a tudástárhoz.

Bővebb tájékoztatásért forduljon hozzánk bizalommal!


Online megrendelés

Megrendelem a Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft. Gazdálkodási – Pénzügyi – Adózási Digitális Szakmai Tudástár tagságát

Adószám megadása céges / intézményi megrendelők esetén kötelező

A regisztráció elküldésével hozzájárulok, hogy a jelentkezés feldolgozásához és kezeléséhez szükséges személyes adataimat a Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft. a mindenkor hatályos Közösségi és magyar jogi szabályozásnak megfelelően kezelje.

Segíthetünk?
Telefon: +36 (30) 195 – 2826
E-mail:jelentkezes@konferenciaszervezo.hu