Hírlevelet kérek

A selejtezés és leltározás szabályai, gyakorlati vonatkozásai

Tantermi + Visszanézhető videókonferencia

2025. október 13. hétfő 9:30 – 15:00

Szakmai továbbképzésünkkel a költségvetési szervek selejtezési és leltározásai feladatainak szabályos és hatékony végrehajtásához szeretnénk segítséget nyújtani, kiváló oktató és gyakorló gazdálkodási szakember előadásában.

Miben segít a képzés:

Leltározás

  • Leltározással kapcsolatos jogszabályi előírások,
  • A leltározáshoz kapcsolódó belső szabályozás kialakítása
  • Eszköz/készlet besorolások kérdései, a nyilvántartások leltározást segítő vezetése (Saját eszköz/idegen eszköz, idegen helyen tárolt saját eszköz stb.)
  • Leltározás folyamata (előkészítés, végrehajtás, zárás), tipikus hibák
  • Leltározás elengedhetetlen dokumentumai, bizonylatai
  • Leltáreltérések rögzítése a könyvekben, kimutatása a beszámolóban
  • Leltártöbblet értékének megállapítása
  • Leltárhiány felelősségi kérdései

Selejtezés

  • Selejtezéshez kapcsolódó jogszabályi előírások
  • Selejtezéshez kapcsolódó belső szabályok kialakítása
  • Selejtezendő eszközök nyilvántartásával kapcsolatos kérdések
  • Selejtezés folyamata, dokumentumai
  • Selejtezés rögzítése a könyvekben
  • Selejtezéssel kapcsolatos hibák

Konzultációs kérdések

Előadó(k):          Gergely Anikó, közgazdász, mérlegképes könyvelő, adótanácsadó
Pályafutását egyetemi oktatóként kezdte, majd államháztartási gyakorlatát analitikus nyilvántartási osztályvezetőként, projekt szakmai fejlesztőként szerezte. Az államháztartási számvitelen belül leginkább, széleskörűen az eszköznyilvántartást érintő gazdasági eseményekkel foglalkozik.


Időpont: 2025. október 13. (hétfő) 09:30 – 15:00

Jelentkezési határidő: 2025. október 08.

A tantermi képzés LÉTSZÁMKORLÁTOS!
A maximális létszám elérése esetén a jelentkezés lehetősége korábban lezárásra kerül.
Ha nem tud személyesen részt venni a képzésen válassza a visszanézhető videókonferenciát!

Helyszín: Tantermi képzés: 1077 Budapest, Wesselényi u. 4., Hotel Memories Budapest****


Részvételi díj:

TANTERMI képzés:                      bruttó 44.900,- Ft/fő

A részvételi díj tartalmazza az információs anyag és a szünetek alatti ellátás költségét.
A képzés díja közvetített szolgáltatást tartalmaz.
A rendezvényen nyújtott étel-ital ellátás után az Szja. tv. szerint fizetendő közterheket (Szja. tv. 69-70. §) a Konferenciaszervező Kft. nem vállalja át.


Visszanézhető VIDEÓKONFERENCIA*:                            bruttó 33.900,- Ft / fő
12 hét korlátlan hozzáférés a képzés visszanézhető videófelvételéhez.


HIBRID részvétel (tantermi képzés + visszanézhető videókonferencia*):            bruttó 49.900,- Ft/fő
A részvételi díj tartalmazza az információs anyag és a szünetek alatti ellátás költségét.
A képzés díja közvetített szolgáltatást is tartalmaz.
12 hét korlátlan hozzáférés a képzés visszanézhető videófelvételéhez.

*Visszanézhető videókonferencia információk:
A képzés felvételre kerül.
A visszanézhető felvételhez további 12 hét hozzáférést adunk.
A felvétel megtekintéshez szükséges hozzáférési adatokat a jelentkezők e-mail címre juttatjuk el, a tantermi/élő online képzés időpontját követő 1 héten belül.

Kedvezmények:

  • 10% kedvezmény a részvételi díjból csoportos jelentkezés esetén (min. 2 fő egy szervezettől).
  • DÍJMENTES: érvényes BÉRLET előfizetéssel. BÉRLET információk ITT.

Hasznos tudnivalók:

  • Tantermi + élő online képzéseink a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) szerint bejelentett képzések.
  • A tantermi / élő online képzések résztvevői az előadást követően a részvételről a FAR rendszerből letöltött állami Tanúsítványt kapnak.
  • A képzés díja képzési költségként elszámolható.
  • Az előadásról a helyszínen kép és hangfelvétel készül.
  • Amennyiben kizárólag visszanézhető videókonferencián vesznek részt, a visszanézhető videókonferenciák, mint önálló felkészülést támogató képzési formák, nem tartoznak az Fktv. hatálya alá, így azokkal kapcsolatban adatszolgáltatási kötelezettség nincs, továbbá tanúsítvány sem állítható ki.
  • A képzés során kép és hangfelvétel készülhet.

Megrendelés:

  • Elektronikus regisztrációval az alább megtalálható Regisztráció űrlap online kitöltésével, vagy
  • a honlapunkról letölthető jelentkezési lap elküldésével (e-mail: jelentkezes@konferenciaszervezo.hu).

A megrendelést e-mailben igazoljuk vissza. A jelentkezés, fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról díjbekérőt küldünk, 8 napos fizetési határidővel. Kérjük, hogy a részvételi díjat a díjbekérő alapján, a díjbekérő egyedi azonosító számára való hivatkozással utalja. A díjbekérő kiegyenlítését követően a pénzügyi teljesítést nem igénylő számlát postázzuk.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a részvétel lemondására írásban legkésőbb a képzést megelőző 72 órával van lehetőség a jelentkezes@konferenciaszervezo.hu e-mail címen. A fenti időpontot követően beérkező lemondás, vagy a lemondás elmaradása esetén a részvételi díj megfizetésétől nem tudunk eltekinteni.

Megrendelő lap letöltése


Online jelentkezés

Számlázási adatok



(irányítószám, település, utca és házszám)

A képzésen résztvevő személy adatai




Elolvastam és elfogadom a Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft. Adatvédelmi szabályzatát és ÁSZF-t. *

Segíthetünk?
Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft.

Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/003055
Telefon: +36 (30) 195 – 2826
Honlap: https://konferenciaszervezo.hu/
E-Mail: jelentkezes@konferenciaszervezo.hu


Kategória