ASP iratkezelő szakrendszer használata, az elektronikus iratkezelés tükrében
Tantermi + Visszanézhető videókonferencia
2025. szeptember 08. hétfő 9:30 – 15:00
Hiánypótló szakmai továbbképzésünk a költségvetési szervek iratkezelési és iktatási feladatait ellátó munkatársakat készíti fel az ASP iratkezelő szakrendszer használatára.
Az előadás kifejezetten gyakorlatorientált, a szoftver valamennyi, a napi iratkezelési gyakorlatban felmerülő funkcióját bemutatja, különös tekintettel az elmúlt hónapokban bekövetkezett változásokra az elektronikus iratkezelés gyakorlatában.
Miben segít a képzés:
Előadó(k): Scardovi Szofi Valentina, 10+ éve a Karcagi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati Irodájának munkatársa, ahol az éves iratforgalom főszámok tekintetében több mint 20.000 ügyirat évente. Munkája során évek óta, mindennapi feladatai közé tartozik a postán, elektronikusan és személyesen bejövő iratok érkeztetése, iktatása, kimenő iratok iktatása, expediálása, ügyiratok irattárazása, határidőbe helyezése, azaz az egész iratforgalom kezelése. E mellett részt vesz az informatikussal az adminisztrátori feladatok ellátásában (jogosultságok kezelése, program beállítások elvégzése, testreszabása) valamint nem utolsó sorban segíti a hivatali ügyintézők, ügykezelők napi problémáit az iratkezelő szakrendszer használata során (belső helpdesk).
Időpont: 2025. szeptember 08. (hétfő) 09:30 – 15:00
Jelentkezési határidő: 2025. szeptember 03.
A tantermi képzés LÉTSZÁMKORLÁTOS!
A maximális létszám elérése esetén a jelentkezés lehetősége korábban lezárásra kerül.
Ha nem tud személyesen részt venni a képzésen válassza a visszanézhető videókonferenciát!
Helyszín: Tantermi képzés: 1077 Budapest, Wesselényi u. 4., Hotel Memories Budapest****
Részvételi díj:
TANTERMI képzés: bruttó 44.900,- Ft/fő
A részvételi díj tartalmazza az információs anyag és a szünetek alatti ellátás költségét.
A képzés díja közvetített szolgáltatást tartalmaz.
A rendezvényen nyújtott étel-ital ellátás után az Szja. tv. szerint fizetendő közterheket (Szja. tv. 69-70. §) a Konferenciaszervező Kft. nem vállalja át.
Visszanézhető VIDEÓKONFERENCIA*: bruttó 33.900,- Ft / fő
12 hét korlátlan hozzáférés a képzés visszanézhető videófelvételéhez.
HIBRID részvétel (tantermi képzés + visszanézhető videókonferencia*): bruttó 49.900,- Ft/fő
A részvételi díj tartalmazza az információs anyag és a szünetek alatti ellátás költségét.
A képzés díja közvetített szolgáltatást is tartalmaz.
12 hét korlátlan hozzáférés a képzés visszanézhető videófelvételéhez.
*Visszanézhető videókonferencia információk:
A képzés felvételre kerül.
A visszanézhető felvételhez további 12 hét hozzáférést adunk.
A felvétel megtekintéshez szükséges hozzáférési adatokat a jelentkezők e-mail címre juttatjuk el, a tantermi/élő online képzés időpontját követő 1 héten belül.
Kedvezmények:
Hasznos tudnivalók:
Megrendelés:
A megrendelést e-mailben igazoljuk vissza. A jelentkezés, fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról díjbekérőt küldünk, 8 napos fizetési határidővel. Kérjük, hogy a részvételi díjat a díjbekérő alapján, a díjbekérő egyedi azonosító számára való hivatkozással utalja. A díjbekérő kiegyenlítését követően a pénzügyi teljesítést nem igénylő számlát postázzuk.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a részvétel lemondására írásban legkésőbb a képzést megelőző 72 órával van lehetőség a jelentkezes@konferenciaszervezo.hu e-mail címen. A fenti időpontot követően beérkező lemondás, vagy a lemondás elmaradása esetén a részvételi díj megfizetésétől nem tudunk eltekinteni.
Segíthetünk?
Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft.
Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/003055
Telefon: +36 (30) 195 – 2826
Honlap: https://konferenciaszervezo.hu/
E-Mail: jelentkezes@konferenciaszervezo.hu
Kategória