Hírlevelet kérek

ASP iratkezelő szakrendszer használata, az elektronikus iratkezelés tükrében

Tantermi + Visszanézhető videókonferencia

2025. szeptember 08. hétfő 9:30 – 15:00

Hiánypótló szakmai továbbképzésünk a költségvetési szervek iratkezelési és iktatási feladatait ellátó munkatársakat készíti fel az ASP iratkezelő szakrendszer használatára.
Az előadás kifejezetten gyakorlatorientált, a szoftver valamennyi, a napi iratkezelési gyakorlatban felmerülő funkcióját bemutatja, különös tekintettel az elmúlt hónapokban bekövetkezett változásokra az elektronikus iratkezelés gyakorlatában.

Miben segít a képzés:

  • Szoftver felületének felépítése (Kezdőfelület, Menüsor, kezelő elemek bemutatása)
  • Rendszer, jogok, felhasználói csoportok, (Szervezet felépítésből következően)
  • Partnertörzs (Jelentősége, kezelése)
  • Beérkező (papíralapú vagy elektronikus) iratok kezelése  az érkeztetéstől az  elintézésig (Érkeztetés, bontás, előzményezés, szignálás, iktatás,….)
  • Elektronikus/vegyes ügyiratok kezelése
  • Feladatok átadása (Irat átadás-átvétel)
  • Kimenő iratok (papíralapú, elektronikus) kezelése  elintézésig (Kiadmányozás, Expediálás, Cím ellenőrzés, Postázás, elektronikus csatolmányok kezelése 1 vagy több fájl aláírás vagy aláírás nélkül, postai elektronikus feladási jegyzék ,esetleges boríték térti nyomtatás a szakrendszerben)
  • Ügyiratok lezárása, irattárba tétele (elektronikus irattár, normál irattár, vevények kezelése)
  • Határidőbe helyezés, Határidőből való kikérés
  • Hiteles másolat
  • Dolgozó kiléptetése
  • Adminisztrátori funkciók (Szerepkör, menüjogok, Szervezeti egységek, Külső rendszer kapcsolatok, Postai megállapodások, postai díjtételek, eseménynapló)
  • Ügyiratok Selejtezése ASP-ben
  • Konzultációs kérdések

Előadó(k):          Scardovi Szofi Valentina, 10+ éve a Karcagi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati Irodájának munkatársa, ahol az éves iratforgalom főszámok tekintetében több mint 20.000 ügyirat évente. Munkája során évek óta, mindennapi feladatai közé tartozik a postán, elektronikusan és személyesen bejövő iratok érkeztetése, iktatása, kimenő iratok iktatása, expediálása, ügyiratok irattárazása, határidőbe helyezése, azaz az egész iratforgalom kezelése. E mellett részt vesz az informatikussal az adminisztrátori feladatok ellátásában (jogosultságok kezelése, program beállítások elvégzése, testreszabása) valamint nem utolsó sorban segíti a hivatali ügyintézők, ügykezelők napi problémáit az iratkezelő szakrendszer használata során (belső helpdesk).


Időpont: 2025. szeptember 08. (hétfő) 09:30 – 15:00

Jelentkezési határidő: 2025. szeptember 03.

A tantermi képzés LÉTSZÁMKORLÁTOS!
A maximális létszám elérése esetén a jelentkezés lehetősége korábban lezárásra kerül.
Ha nem tud személyesen részt venni a képzésen válassza a visszanézhető videókonferenciát!

Helyszín: Tantermi képzés: 1077 Budapest, Wesselényi u. 4., Hotel Memories Budapest****


Részvételi díj:

TANTERMI képzés:                      bruttó 44.900,- Ft/fő

A részvételi díj tartalmazza az információs anyag és a szünetek alatti ellátás költségét.
A képzés díja közvetített szolgáltatást tartalmaz.
A rendezvényen nyújtott étel-ital ellátás után az Szja. tv. szerint fizetendő közterheket (Szja. tv. 69-70. §) a Konferenciaszervező Kft. nem vállalja át.


Visszanézhető VIDEÓKONFERENCIA*:                            bruttó 33.900,- Ft / fő
12 hét korlátlan hozzáférés a képzés visszanézhető videófelvételéhez.


HIBRID részvétel (tantermi képzés + visszanézhető videókonferencia*):            bruttó 49.900,- Ft/fő
A részvételi díj tartalmazza az információs anyag és a szünetek alatti ellátás költségét.
A képzés díja közvetített szolgáltatást is tartalmaz.
12 hét korlátlan hozzáférés a képzés visszanézhető videófelvételéhez.

*Visszanézhető videókonferencia információk:
A képzés felvételre kerül.
A visszanézhető felvételhez további 12 hét hozzáférést adunk.
A felvétel megtekintéshez szükséges hozzáférési adatokat a jelentkezők e-mail címre juttatjuk el, a tantermi/élő online képzés időpontját követő 1 héten belül.

Kedvezmények:

  • 10% kedvezmény a részvételi díjból csoportos jelentkezés esetén (min. 2 fő egy szervezettől).
  • DÍJMENTES: érvényes BÉRLET előfizetéssel. BÉRLET információk ITT.

Hasznos tudnivalók:

  • Tantermi + élő online képzéseink a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) szerint bejelentett képzések.
  • A tantermi / élő online képzések résztvevői az előadást követően a részvételről a FAR rendszerből letöltött állami Tanúsítványt kapnak.
  • A képzés díja képzési költségként elszámolható.
  • Az előadásról a helyszínen kép és hangfelvétel készül.
  • Amennyiben kizárólag visszanézhető videókonferencián vesznek részt, a visszanézhető videókonferenciák, mint önálló felkészülést támogató képzési formák, nem tartoznak az Fktv. hatálya alá, így azokkal kapcsolatban adatszolgáltatási kötelezettség nincs, továbbá tanúsítvány sem állítható ki.
  • A képzés során kép és hangfelvétel készülhet.

Megrendelés:

  • Elektronikus regisztrációval az alább megtalálható Regisztráció űrlap online kitöltésével, vagy
  • a honlapunkról letölthető jelentkezési lap elküldésével (e-mail: jelentkezes@konferenciaszervezo.hu).

A megrendelést e-mailben igazoljuk vissza. A jelentkezés, fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról díjbekérőt küldünk, 8 napos fizetési határidővel. Kérjük, hogy a részvételi díjat a díjbekérő alapján, a díjbekérő egyedi azonosító számára való hivatkozással utalja. A díjbekérő kiegyenlítését követően a pénzügyi teljesítést nem igénylő számlát postázzuk.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a részvétel lemondására írásban legkésőbb a képzést megelőző 72 órával van lehetőség a jelentkezes@konferenciaszervezo.hu e-mail címen. A fenti időpontot követően beérkező lemondás, vagy a lemondás elmaradása esetén a részvételi díj megfizetésétől nem tudunk eltekinteni.

Megrendelő lap letöltése


Online jelentkezés

Számlázási adatok



(irányítószám, település, utca és házszám)

A képzésen résztvevő személy adatai




Elolvastam és elfogadom a Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft. Adatvédelmi szabályzatát és ÁSZF-t. *

Segíthetünk?
Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft.

Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/003055
Telefon: +36 (30) 195 – 2826
Honlap: https://konferenciaszervezo.hu/
E-Mail: jelentkezes@konferenciaszervezo.hu


Kategória