Hírlevelet kérek

Mire figyeljünk a költségvetési beszámoló összeállításánál, az egyes űrlapok kitöltésénél

Dobecz Gabriella Magyar Államkincstár osztályvezető és Horváth Józsefné okl. adószakértő, okl. könyvvizsgáló előadásában

Tematika:

Az államháztartás információs rendszere, az adatszolgáltatások minőségének ellenőrzése a KGR-K11 rendszerben.
2019. évi éves költségvetési beszámoló adatszolgáltatás kitöltése során alkalmazott speciális ellenőrzések rövid áttekintése.
Beszámoló javítása a KGR-K11 rendszerben.

Beszámoló kapcsán felmerülő gyakori problémák

Az egyes űrlapok kitöltésének buktatói:

  • a maradványtábla
  • a személyi juttatások űrlap
  • a létszám űrlap
  • az egyezőség a 17-es űrlap alapján
  • milyen összefüggésekre figyeljenek az egyes űrlapok között
  • 12-13 űrlap a pénzügyi számvitel szerinti mérleg és eredmény kimutatás

Konzultáció

Előadó(k):

  • Dobecz Gabriella, Magyar Államkincstár osztályvezető, Államháztartási Információs és Szabályozási Osztály
  • Horváth Józsefné, okleveles adószakértő, költségvetési minősítésű okleveles könyvvizsgáló és jogi szakokleveles közgazdász, a Magyar Okleveles Adószakértők Egyesületének alelnöke

Időpont: 2020. február 14. (péntek) 10:00 – 14:15

Helyszíni regisztráció kezdete: 09:30-tól 10:00-ig

Jelentkezési határidő: 2020. február 11.

Figyelem: a konferencia létszámkorlátos, a maximális létszám elérése esetén a jelentkezési határidő korábban lezárásra kerül!

Részvételi díj és kedvezmények:

26.400 Ft + Áfa

(A részvételi díj tartalmazza az információs anyag, a kávészünetek és a szendvicsebéd költségét.
A rendezvényen nyújtott étel-ital ellátás után az Szja. tv. szerint fizetendő közterheket (Szja. tv. 69-70. §) a Szakmai Konferenciaszervező Kft. nem vállalja át.)

Csoportos jelentkezés esetén (min. 3 fő) 10% kedvezmény a nettó részvételi díjból!

Konferencia helyszín:  Budapest belváros, Vajkay – Szakmai Konferencia Rendezvényterem, 1054 Budapest, Vajkay utca 1. (24-es kapucsengő, I. em.)

Jelentkezési lap letöltése: Jelentkezési lap

A jelentkezés elfogadásáról visszaigazolást küldünk e-mailen.  Kérjük, hogy a részvételi díjat a jelentkezés visszaigazoló levelének mellékleteként, e-mailben küldött díjbekérő alapján, annak egyedi azonosító számára való hivatkozással utalja. A díjbekérő kiegyenlítését követően pénzügyi teljesítést már nem igénylő számlát postán küldünk.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a jelentkezés, fizetési kötelezettséget von maga után. Lemondást legkésőbb 72 órával a képzés előtt írásban (jelentkezes@konferenciaszervezo.hu e-mail címen) fogadunk el. Ezt követő lemondás, vagy az írásbeli lemondás elmaradása esetén a részvételi díj teljes egészében kiszámlázásra kerül és a részvételi díj megfizetésétől eltekinteni nem tudunk.


Helyszín
Budapest belváros

Kategória


Regisztráció

Regisztráció lezárva!