Számla adatszolgáltatás változások: kötelezettségek és lehetőségek
Czöndör Szabolcs, NAV Ellenőrzést Támogató Főosztály vezetője
2018. július 1-jén lépett hatályba az online számla adatszolgáltatás kötelezettsége. Az azóta eltelt időben beérkezett számla adatok alapján az adóhivatal több jellemző számlakiállítási és/vagy adatszolgáltatási problémákat látott az adózók oldalán. Az előadás bemutatja a számla kiállítással kapcsolatos alapvető jogszabályi rendelkezéseket, az adatszolgáltatás és a számla kiállítás kapcsolatát, valamint az eddigi tapasztalatokat.
A 2020-as és 2021-es jogszabályi változások további kihívásokat jelenthet a társaságok számára. Az előadás kitér a jogszabályi változásokra, valamint az adóhivatali szolgáltatásokra is. Az előadás kitekintést nyújt más egyéb adóhivatali fejlesztésekkel, valamint a számla adatszolgáltatás kapcsolatára.
Tematika:
Adatszolgáltatás adóhivatali tapasztalatai, jellemző problémák
Adóhivatali szolgáltatások bemutatása
Online Számla adózói használatának lehetőségei
Fejlődési/fejlesztési irányok
Jogszabályi változások
SAF-T projekt és az Online Számla kapcsolata
Konzultáció
Előadó(k): Czöndör Szabolcs, NAV Ellenőrzést Támogató Főosztály vezetője
Időpont: 2020. február 19. (szerda) 10:00 – 13:15
Helyszíni regisztráció kezdete: 09:30-tól 10:00-ig
Jelentkezési határidő: 2020. február 14.
Figyelem: a konferencia létszámkorlátos, a maximális létszám elérése esetén a jelentkezési határidő korábban lezárásra kerül!
Részvételi díj és kedvezmények:
26.400 Ft + Áfa
(A részvételi díj tartalmazza az információs anyag, a kávészünetek és a szendvicsebéd költségét.
A rendezvényen nyújtott étel-ital ellátás után az Szja. tv. szerint fizetendő közterheket (Szja. tv. 69-70. §) a Szakmai Konferenciaszervező Kft. nem vállalja át.)
Csoportos jelentkezés esetén (min. 3 fő) 10% kedvezmény a nettó részvételi díjból!
Konferencia helyszín: Budapest belváros, Vajkay – Szakmai Konferencia Rendezvényterem, 1054 Budapest, Vajkay utca 1. (24-es kapucsengő, I. em.)
Jelentkezési lap letöltése: Jelentkezési lap
A jelentkezés elfogadásáról visszaigazolást küldünk e-mailen. Kérjük, hogy a részvételi díjat a jelentkezés visszaigazoló levelének mellékleteként, e-mailben küldött díjbekérő alapján, annak egyedi azonosító számára való hivatkozással utalja. A díjbekérő kiegyenlítését követően pénzügyi teljesítést már nem igénylő számlát postán küldünk.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a jelentkezés, fizetési kötelezettséget von maga után. Lemondást legkésőbb 72 órával a képzés előtt írásban (jelentkezes@konferenciaszervezo.hu e-mail címen) fogadunk el. Ezt követő lemondás, vagy az írásbeli lemondás elmaradása esetén a részvételi díj teljes egészében kiszámlázásra kerül és a részvételi díj megfizetésétől eltekinteni nem tudunk.
Helyszín
Budapest belváros
Kategória
Regisztráció lezárva!