Hírlevelet kérek

ASP iratkezelő szakrendszer használata a gyakorlatban

2023. május 25. csütörtök 9:30 – 15:00

Scardovi Szofi Valentina előadásában

Hiánypótló képzésünk a költségvetési szervek iratkezelési és iktatási feladatait ellátó munkatársakat készíti fel az ASP iratkezelő szakrendszer használata. Képzésünk kifejezetten gyakorlatorientált, a szoftver valamennyi, a napi iratkezelési gyakorlatban felmerülő funkcióját bemutatja.

Miben segít a képzés:

Az Iratkezeléssel kapcsolatos főbb fogalmak (Iratkezelési szabályzat)

Csak gyakorlatiasan

  • Szoftver felületének felépítése (Kezdőfelület, Menüsor, kezelő elemek bemutatása)
  • Rendszer, jogok, felhasználói csoportok, (Szervezet felépítésből következően)
  • Partnertörzs (Jelentősége, kezelése)
  • Beérkező (papíralapú vagy elektronikus) iratok kezelése  az érkeztetéstől az  elintézésig (Érkeztetés, bontás, előzményezés, szignálás, iktatás,….)
  • Feladatok átadása (Irat átadás-átvétel)
  • Kimenő iratok (papíralapú, elektronikus) kezelése  elintézésig (Kiadmányozás, Expediálás,Cím ellenőrzés, Postázás, elektronikus csatolmányok kezelése 1 vagy több fájl aláírás vagy aláírás nélkül, postai elektronikus feladási jegyzék ,esetleges boríték térti nyomtatás a szakrendszerben
  • Ügyiratok lezárása, irattárba tétele (elektronikus irattár, normál irattár, vevények kezelése)
  • Határidőbe helyezés
  • Hiteles másolat
  • Dolgozó kiléptetése
  • Adminisztrátori funkciók (Szerepkör, menüjogok, Szervezeti egységek, Külső rendszer kapcsolatok, Postai megállapodások, postai díjtételek, eseménynapló)
  • Konzultációs kérdések

Előadó(k):       Scardovi Szofi Valentina, Közel 10 éve a Karcagi Polgármesteri Hivatal Iktató Irodájának munkatársa, ahol az éves iratforgalom főszámok tekintetében több mint 20.000 ügyirat évente. Munkája során évek óta, mindennapi feladatai közé tartozik a postán, elektronikusan és személyesen bejövő iratok érkeztetése, iktatása, kimenő iratok iktatása, expediálása, ügyiratok irattárazása, határidőbe helyezése, azaz az egész iratforgalom kezelése. E mellett részt vesz az informatikussal az adminisztrátori feladatok ellátásában (jogosultságok kezelése, program beállítások elvégzése, testreszabása) valamint nem utolsó sorban segíti a hivatali ügyintézők, ügykezelők napi problémáit az iratkezelő szakrendszer használata során (belső helpdesk).


Időpont: 2023. május 25. (csütörtök) 09:30 – 15:00

Helyszíni regisztráció kezdete: 09:00-tól 09:30-ig

Jelentkezési határidő: 2023. május 22.

Figyelem: a konferencia létszámkorlátos, a maximális létszám elérése esetén a jelentkezési határidő korábban lezárásra kerül!

Helyszín: Budapest belváros, 1077 Budapest, Wesselényi u. 4. (Hotel Memories Budapest**** konferenciaterme, Rumbachspace)

Részvételi díj:

37.900,- Ft / fő (tárgyi adómentes képzés)
A részvételi díj tartalmazza az információs anyag, a kávészünetek és a szendvics ebéd költségét.
A képzés díja közvetített szolgáltatást tartalmaz (catering ellátás költsége, 5% áfa tartalommal).
A rendezvényen nyújtott étel-ital ellátás után az Szja. tv. szerint fizetendő közterheket (Szja. tv. 69-70. §) a Konferenciaszervező Kft. nem vállalja át.

Kedvezmények:

  • 10% kedvezmény a részvételi díjból csoportos jelentkezés esetén (min. 2 fő egy szervezettől).
  • Több mint 30% kedvezmény érhető el 3+1 és 5+1 alkalmas hibrid bérleteinkkel.
  • Több mint 90% kedvezmény érhető el ÖRÖKBÉRLET éves szervezeti tagsággal.

Hasznos tudnivalók:

  • Képzésünk a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény szerint bejelentett képzés.
  • A képzés résztvevői az előadást követően a részvételről Tanúsítványt kapnak (e-mailen).
  • A képzés díja képzési költségként elszámolható.
  • Az előadásról a helyszínen kép és hangfelvétel készülhet.

Megrendelés:

  • Elektronikus regisztrációval az alább megtalálható Regisztráció űrlap online kitöltésével, vagy
  • a szintén alább megtalálható, letölthető Jelentkezési lap segítségével. A kitöltött jelentkezési lapot elektronikus levélben várjuk a: jelentkezes@konferenciaszervezo.hu e-mail címre.

A megrendelést e-mailben igazoljuk vissza. A jelentkezés, fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról díjbekérőt küldünk, 8 napos fizetési határidővel. Kérjük, hogy a részvételi díjat a díjbekérő alapján, a díjbekérő egyedi azonosító számára való hivatkozással utalja. A díjbekérő kiegyenlítését követően a pénzügyi teljesítést nem igénylő számlát postázzuk.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a részvétel lemondására írásban legkésőbb a képzést megelőző 72 órával van lehetőség a jelentkezes@konferenciaszervezo.hu e-mail címen. A fenti időpontot követően beérkező lemondás, vagy a lemondás elmaradása esetén a részvételi díj megfizetésétől nem tudunk eltekinteni.

Jelentkezési lap letöltése: Jelentkezési lap

Online Regisztráció:

Számlázási adatok



(irányítószám, település, utca és házszám)

A képzésen résztvevő személy adatai




Elolvastam és elfogadom a Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft. Adatvédelmi szabályzatát és ÁSZF-t. *

Segíthetünk?
Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft.
Telefon: +36 (30) 195 – 2826
Honlap: https://konferenciaszervezo.hu/
E-Mail: jelentkezes@konferenciaszervezo.hu


Kategória