ASP iratkezelő szakrendszer használata a gyakorlatban
2023. május 25. csütörtök 9:30 – 15:00
Scardovi Szofi Valentina előadásában
Hiánypótló képzésünk a költségvetési szervek iratkezelési és iktatási feladatait ellátó munkatársakat készíti fel az ASP iratkezelő szakrendszer használata. Képzésünk kifejezetten gyakorlatorientált, a szoftver valamennyi, a napi iratkezelési gyakorlatban felmerülő funkcióját bemutatja.
Miben segít a képzés:
Az Iratkezeléssel kapcsolatos főbb fogalmak (Iratkezelési szabályzat)
Csak gyakorlatiasan
Előadó(k): Scardovi Szofi Valentina, Közel 10 éve a Karcagi Polgármesteri Hivatal Iktató Irodájának munkatársa, ahol az éves iratforgalom főszámok tekintetében több mint 20.000 ügyirat évente. Munkája során évek óta, mindennapi feladatai közé tartozik a postán, elektronikusan és személyesen bejövő iratok érkeztetése, iktatása, kimenő iratok iktatása, expediálása, ügyiratok irattárazása, határidőbe helyezése, azaz az egész iratforgalom kezelése. E mellett részt vesz az informatikussal az adminisztrátori feladatok ellátásában (jogosultságok kezelése, program beállítások elvégzése, testreszabása) valamint nem utolsó sorban segíti a hivatali ügyintézők, ügykezelők napi problémáit az iratkezelő szakrendszer használata során (belső helpdesk).
Időpont: 2023. május 25. (csütörtök) 09:30 – 15:00
Helyszíni regisztráció kezdete: 09:00-tól 09:30-ig
Jelentkezési határidő: 2023. május 22.
Figyelem: a konferencia létszámkorlátos, a maximális létszám elérése esetén a jelentkezési határidő korábban lezárásra kerül!
Helyszín: Budapest belváros, 1077 Budapest, Wesselényi u. 4. (Hotel Memories Budapest**** konferenciaterme, Rumbachspace)
Részvételi díj:
37.900,- Ft / fő (tárgyi adómentes képzés)
A részvételi díj tartalmazza az információs anyag, a kávészünetek és a szendvics ebéd költségét.
A képzés díja közvetített szolgáltatást tartalmaz (catering ellátás költsége, 5% áfa tartalommal).
A rendezvényen nyújtott étel-ital ellátás után az Szja. tv. szerint fizetendő közterheket (Szja. tv. 69-70. §) a Konferenciaszervező Kft. nem vállalja át.
Kedvezmények:
Hasznos tudnivalók:
Megrendelés:
A megrendelést e-mailben igazoljuk vissza. A jelentkezés, fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról díjbekérőt küldünk, 8 napos fizetési határidővel. Kérjük, hogy a részvételi díjat a díjbekérő alapján, a díjbekérő egyedi azonosító számára való hivatkozással utalja. A díjbekérő kiegyenlítését követően a pénzügyi teljesítést nem igénylő számlát postázzuk.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a részvétel lemondására írásban legkésőbb a képzést megelőző 72 órával van lehetőség a jelentkezes@konferenciaszervezo.hu e-mail címen. A fenti időpontot követően beérkező lemondás, vagy a lemondás elmaradása esetén a részvételi díj megfizetésétől nem tudunk eltekinteni.
Jelentkezési lap letöltése: Jelentkezési lap
Online Regisztráció:
Segíthetünk?
Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft.
Telefon: +36 (30) 195 – 2826
Honlap: https://konferenciaszervezo.hu/
E-Mail: jelentkezes@konferenciaszervezo.hu
Kategória