Hírlevelet kérek

Egy hagyatéki leltár felvétele az ASP-n bemutatva

2022. október 13. csütörtök 9:30 – 15:00

Bukács Attila előadásában

Hiánypótló képzésünk során évtizedes hagyatéki ügyintézési tapasztalatot szervezett igazgatásszervező szakember mutatja be egy konkrét hagyatéki leltár felvételét az ASP-n keresztül bemutatva!

A résztvevők saját laptoppal is érkezhetnek a képzésre, de az előadás laptop nélkül is követhető!

Miről lesz szó a képzésen:

  • Elméleti bevezető (hagyatéki alapfogalmak)
  • A hagyatéki szakrendszer bemutatása
  • Eljárás megindítása
  • Örökhagyóval kapcsolatos adatok rögzítése
  • Hagyatéki eljárásban érdekelt személyek rögzítése
  • Hagyatéki vagyonnal kapcsolatos adatok rögzítése
  • Hagyatéki leltár elkészítése (csatolt iratok)
  • Hagyatéki leltár megküldése a közjegyzőnek az iratkezelőn keresztül
  • Hagyatéki leltár elkészítése során felmerülő kérdések
  • Konzultációs kérdések

Előadó(k): Bukács Attila, igazgatásszervező, több mint 10 éve dolgozik a közigazgatásban a Karcagi Polgármesteri hivatalban. Széleskörű tapasztalatokkal rendelkezik hagyatéki, adó- és értékbizonyítvány kiállítási, birtokvédelmi és szabálysértési ügyek intézésében.


Időpont: 2022. október 13. (csütörtök) 09:30 – 15:00

Helyszíni regisztráció kezdete: 09:00-tól 09:30-ig

Jelentkezési határidő: 2022. október 10.

Figyelem: a konferencia létszámkorlátos, a maximális létszám elérése esetén a jelentkezési határidő korábban lezárásra kerül!

Helyszín: Budapest belváros, 1077 Budapest, Wesselényi u. 4. (Hotel Memories Budapest**** konferenciaterme, Rumbachspace)

Részvételi díj:

34.900,- Ft / fő (tárgyi adómentes képzés)
A részvételi díj tartalmazza az információs anyag, a kávészünetek és a szendvics ebéd költségét.
A képzés díja közvetített szolgáltatást tartalmaz (catering ellátás költsége, 5% áfa tartalommal).
A rendezvényen nyújtott étel-ital ellátás után az Szja. tv. szerint fizetendő közterheket (Szja. tv. 69-70. §) a Konferenciaszervező Kft. nem vállalja át.

Kedvezmények:

  • 10% kedvezmény a részvételi díjból csoportos jelentkezés esetén (min. 2 fő egy szervezettől).
  • Több mint 30% kedvezmény érhető el 3+1 és 5+1 alkalmas hibrid bérleteinkkel.
  • Több mint 90% kedvezmény érhető el ÖRÖKBÉRLET éves szervezeti tagsággal.

Hasznos tudnivalók:

  • Képzésünk a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény szerint bejelentett képzés.
  • A képzés résztvevői az előadást követően a részvételről Tanúsítványt kapnak (e-mailen).
  • A képzés díja képzési költségként elszámolható.
  • Az előadásról a helyszínen kép és hangfelvétel készülhet.

Megrendelés:

  • Elektronikus regisztrációval az alább megtalálható Regisztráció űrlap online kitöltésével, vagy
  • a szintén alább megtalálható, letölthető Jelentkezési lap segítségével. A kitöltött jelentkezési lapot elektronikus levélben várjuk a: jelentkezes@konferenciaszervezo.hu e-mail címre.

A megrendelést e-mailben igazoljuk vissza. A jelentkezés, fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról díjbekérőt küldünk, 8 napos fizetési határidővel. Kérjük, hogy a részvételi díjat a díjbekérő alapján, a díjbekérő egyedi azonosító számára való hivatkozással utalja. A díjbekérő kiegyenlítését követően a pénzügyi teljesítést nem igénylő számlát postázzuk.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a részvétel lemondására írásban legkésőbb a képzést megelőző 72 órával van lehetőség a jelentkezes@konferenciaszervezo.hu e-mail címen. A fenti időpontot követően beérkező lemondás, vagy a lemondás elmaradása esetén a részvételi díj megfizetésétől nem tudunk eltekinteni.

Jelentkezési lap letöltése: Jelentkezési lap

Online Regisztráció:

Számlázási adatok



(irányítószám, település, utca és házszám)

A képzésen résztvevő személy adatai




Elolvastam és elfogadom a Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft. Adatvédelmi szabályzatát és ÁSZF-t. *

Segíthetünk?
Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft.
Telefon: +36 (30) 195 – 2826
Honlap: https://konferenciaszervezo.hu/
E-Mail: jelentkezes@konferenciaszervezo.hu


Kategória