Hírlevelet kérek

Hagyatéki leltár elkészítésének kérdései, valamint kerekasztal beszélgetés a jegyző hagyatéki eljárásáról

2023. szeptember 26. kedd 9:30 – 15:00

Bukács Attila előadásában

Hiánypótló képzésünk gyakorlati segítséget nyújt a hagyatéki leltár elkészítéséhez igazgatási területen dolgozók számára. Ez az előadás forma teret enged az egyedi problémák, kérdések, esetek megbeszélésére is, legyen szó a hagyatéki eljárás bármelyik szakaszáról.

Miben segít a képzés:

  • Általánosságban a hagyatéki eljáráshoz kapcsolódó jogszabályokról
  • A hagyatéki leltár felvételének során előforduló problémák és lehetséges megoldásuk.
  • Adó- és értékbizonyítvány kiállításával kapcsolatos kérdések a hagyatéki eljárás szempontjából
  • Leltár elkészítése az ASP hagyatéki szakrendszerben, mire kell odafigyelni az adatok feltöltésénél, rögzítésénél
  • Leltár kiegészítés, póthagyatékok – milyen esetben szükséges
  • Földhivatali póthagyatékok és az előforduló nehézségek, problémák
  • Konzultáció

Előadó(k):          Bukács Attila, igazgatásszervező, Üllői Polgármesteri Hivatal.
Több mint 10 éve dolgozik a közigazgatásban.
Széleskörű tapasztalatokkal rendelkezik hagyatéki, adó- és értékbizonyítvány kiállítási, birtokvédelmi és szabálysértési ügyek intézésében.


Időpont: 2023. szeptember 26. (kedd) 09:30 – 15:00

Helyszíni regisztráció kezdete: 09:00-tól 09:30-ig

Jelentkezési határidő: 2023. szeptember 22.

Figyelem: a konferencia létszámkorlátos, a maximális létszám elérése esetén a jelentkezési határidő korábban lezárásra kerül!

Helyszín: Budapest belváros, 1077 Budapest, Wesselényi u. 4. (Hotel Memories Budapest**** konferenciaterme, Rumbachspace)

Részvételi díj:

39.900,- Ft / fő (tárgyi adómentes képzés)
A részvételi díj tartalmazza az információs anyag, a kávészünetek és a szendvics ebéd költségét.
A képzés díja közvetített szolgáltatást tartalmaz (catering ellátás költsége, 5% áfa tartalommal).
A rendezvényen nyújtott étel-ital ellátás után az Szja. tv. szerint fizetendő közterheket (Szja. tv. 69-70. §) a Konferenciaszervező Kft. nem vállalja át.

Kedvezmények:

  • 10% kedvezmény a részvételi díjból csoportos jelentkezés esetén (min. 2 fő egy szervezettől).
  • Több mint 30% kedvezmény érhető el 3+1 és 5+1 alkalmas hibrid bérleteinkkel.
  • Több mint 90% kedvezmény érhető el ÖRÖKBÉRLET éves szervezeti tagsággal.

Hasznos tudnivalók:

  • Képzésünk a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény szerint bejelentett képzés.
  • A képzés résztvevői az előadást követően a részvételről Tanúsítványt kapnak (e-mailen).
  • A képzés díja képzési költségként elszámolható.
  • Az előadásról a helyszínen kép és hangfelvétel készülhet.

Megrendelés:

  • Elektronikus regisztrációval az alább megtalálható Regisztráció űrlap online kitöltésével, vagy
  • a szintén alább megtalálható, letölthető Jelentkezési lap segítségével. A kitöltött jelentkezési lapot elektronikus levélben várjuk a: jelentkezes@konferenciaszervezo.hu e-mail címre.

A megrendelést e-mailben igazoljuk vissza. A jelentkezés, fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról díjbekérőt küldünk, 8 napos fizetési határidővel. Kérjük, hogy a részvételi díjat a díjbekérő alapján, a díjbekérő egyedi azonosító számára való hivatkozással utalja. A díjbekérő kiegyenlítését követően a pénzügyi teljesítést nem igénylő számlát postázzuk.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a részvétel lemondására írásban legkésőbb a képzést megelőző 72 órával van lehetőség a jelentkezes@konferenciaszervezo.hu e-mail címen. A fenti időpontot követően beérkező lemondás, vagy a lemondás elmaradása esetén a részvételi díj megfizetésétől nem tudunk eltekinteni.

Jelentkezési lap letöltése: Jelentkezési lap

Online Regisztráció:

Számlázási adatok




A képzésen résztvevő személy adatai




Elolvastam és elfogadom a Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft. Adatvédelmi szabályzatát és ÁSZF-t. *

Segíthetünk?
Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft.
Telefon: +36 (30) 195 – 2826
Honlap: https://konferenciaszervezo.hu/
E-Mail: jelentkezes@konferenciaszervezo.hu


Kategória