Hírlevelet kérek

Mérleg-alátámasztó leltárak és a selejtezési eljárás megfelelőségi vizsgálata – ellenőrzési tapasztalatok, típushibák és azok javítása

2022. április 12. kedd 9:30 – 15:00

Lengyelné Petris Erika előadásában

Képzésünk a mérleg-alátámasztó leltárak és a selejtezési eljárások ellenőrzése során feltárt és a leggyakrabban előforduló hiányosságokat, szabálytalanságokat mutatja be, amelyek megszüntetése elengedhetetlen a szervezeti integritás biztosítása érdekében. A belső ellenőri javaslatok segítséget adnak a hatékony és eredményes intézkedések meghozatalára, a hibák jövőbeni elkerülésére.

Miről lesz szó a képzésen:

  • A szervezet belső szabályozásában előforduló hibák, amelyek miatt nem biztosított az elszámoltathatóság, illetve a számviteli alapelvek érvényesülése.
  • Kontrollhiányosságok (egyeztetések, felülvizsgálatok, döntések), amelyek a lebonyolítás hitelességét, a valós eszköz/forrás állomány helyességét igazolják.
  • Nem kellő részletezettségű a leltározási folyamat az ellenőrzési nyomvonalban, ezáltal a kockázatok azonosítása nem teljeskörű – egyeztető leltárak; a mérlegben értékkel nem szereplő immateriális javak, tárgyi eszközök és készletek leltározása; üzemeltetésre átvett eszközök; leltárkiértékelés; leltárkülönbözet elszámolása; felelősség megállapítása; felelősségre vonás stb.)
  • A leltárkiértékelés végső időpontjának meghatározása.
  • A leltár nem megfelelően dokumentált (utasítás, ütemterv, leltárfelvételi ívek, jegyzőkönyvek, kiértékelések).
  • A leltárban közreműködők és felelősök nem megfelelő kijelölése.
  • A selejtezési eljárás lefolytatásának időpontját helytelenül határozzák meg.
  • A megsemmisítés módja és dokumentálása nem megfelelő – korrupciós kockázat.
  • A selejtezési jegyzőkönyvben a selejtezett eszközök nem azonosíthatók be egyértelműen.
  • Az adatvédelmi és adatbiztonsági szabályok nem érvényesülnek a kiselejtezett informatikai eszközök esetében.
  • Egyéb, belső ellenőrzés által feltárt hiányosságok.
  • Konzultációs kérdések.

Előadó(k): Lengyelné Petris Erika – belső kontroll szakértő/gyakorló belső ellenőrzési vezető


Időpont: 2022. április 12. (kedd) 09:30 – 15:00

Helyszíni regisztráció kezdete: 09:00-tól 09:30-ig

Jelentkezési határidő: 2022. április 08.

Figyelem: a konferencia létszámkorlátos, a maximális létszám elérése esetén a jelentkezési határidő korábban lezárásra kerül!

Helyszín: Budapest belváros, 1077 Budapest, Wesselényi u. 4. (Hotel Memories Budapest**** konferenciaterme, Rumbachspace)

Részvételi díj:

31.900,- Ft / fő (tárgyi adómentes képzés)
A részvételi díj tartalmazza az információs anyag, a kávészünetek és a szendvics ebéd költségét.
A képzés díja közvetített szolgáltatást tartalmaz (catering ellátás költsége, 5% áfa tartalommal).
A rendezvényen nyújtott étel-ital ellátás után az Szja. tv. szerint fizetendő közterheket (Szja. tv. 69-70. §) a Konferenciaszervező Kft. nem vállalja át.

Kedvezmények:

  • 10% kedvezmény a részvételi díjból csoportos jelentkezés esetén (min. 2 fő egy szervezettől).
  • Több mint 30% kedvezmény érhető el 3+1 és 5+1 alkalmas hibrid bérleteinkkel.
  • Díjmentes részvételi lehetőség ÖRÖKBÉRLET éves szervezeti tagsággal (1 fő / képzés).

Hasznos tudnivalók:

  • Képzésünk a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény szerint bejelentett képzés.
  • A képzés résztvevői az előadást követően a részvételről Tanúsítványt kapnak (e-mailen).
  • A képzés díja képzési költségként elszámolható.
  • Az előadásról a helyszínen kép és hangfelvétel készülhet.

Megrendelés:

  • Elektronikus regisztrációval az alább megtalálható Regisztráció űrlap online kitöltésével, vagy
  • a szintén alább megtalálható, letölthető Jelentkezési lap segítségével. A kitöltött jelentkezési lapot elektronikus levélben várjuk a: jelentkezes@konferenciaszervezo.hu e-mail címre.

A megrendelést e-mailben igazoljuk vissza. A jelentkezés, fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról díjbekérőt küldünk, 8 napos fizetési határidővel. Kérjük, hogy a részvételi díjat a díjbekérő alapján, a díjbekérő egyedi azonosító számára való hivatkozással utalja. A díjbekérő kiegyenlítését követően a pénzügyi teljesítést nem igénylő számlát postázzuk.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a részvétel lemondására írásban legkésőbb a képzést megelőző 72 órával van lehetőség a jelentkezes@konferenciaszervezo.hu e-mail címen. A fenti időpontot követően beérkező lemondás, vagy a lemondás elmaradása esetén a részvételi díj megfizetésétől nem tudunk eltekinteni.

Jelentkezési lap letöltése: Jelentkezési lap

Online Regisztráció:

Számlázási adatok



(irányítószám, település, utca és házszám)

A képzésen résztvevő személy adatai




Elolvastam és elfogadom a Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft. Adatvédelmi szabályzatát és ÁSZF-t. *

Segíthetünk?
Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft.
Telefon: +36 (30) 195 – 2826
Honlap: https://konferenciaszervezo.hu/
E-Mail: jelentkezes@konferenciaszervezo.hu


Kategória