Hírlevelet kérek

Számlázás és adózás digitalizációja, konkrét megoldási lehetőségek –

a számviteli megőrzési kötelezettség digitalizációjával és egy adóellenőrzés, vagy vezetői döntéselőkészítéshez szükséges iratmegőrzési kötelezettséggel összhangban

FIGYELEM!

ÚJ IDŐPONT – 2023. május 23.

2023. május 23. kedd 9:30 – 13:00

Jancsa-Pék Judit előadásában

A digitalizáció és az automatizáció az elmúlt évek során alapvető digitális átalakulást eredményezett. Üzleti szempontból e változásoknak a meglévő és jövőbeli struktúrákra gyakorolt hatása széles körű. A hatékonyság és a jövedelmezőség növelése érdekében a digitalizáció a vállalat valamennyi értékteremtő tevékenységének alkalmazási és folyamatoptimalizálási eszköze. A digitalizáció a vállalatirányítást is támogatja, és vállalatspecifikus módon megvalósítva a vállalati fejlődés elsődleges hajtóereje.
Magyarországon az adózás digitalizációja nagyon magas szintű, melyet az adóhatóság online adatszolgáltatási rendszereinek fejlődése, a gép-gép kapcsolat bevezetése, valamint az adóellenőrzések és kockázatelemzések digitalizációja, valamint a mesterséges intelligencia támogatottsága mind-mind tovább fűtenek. Ilyen környezetben a vállalkozások és az őket segítő adótanácsadók digitális elkészültségére is nagy szükség van.

Miben segít a képzés:

  • Számlakezelési folyamatok digitalizálása és automatizálása
    • számlák érkeztetése
    • jóváhagyási munkafolyamatok
    • fizetési műveletek
    • elektronikus számlák jogszabálynak megfelelő kezelése
    • revízióbiztos elektronikus archiválás
  • Online számla adatok hasznosítása
  • Szoftvermegoldások az adóbevallások és partnerellenőrzések során
    • Adóbevallások töltése könyvelőprogramokból illetve áfa-analitikákból automatikusan
    • Üzleti partnerek adatainak ellenőrzése
      • partnerek átvilágítása
      • komplex kockázatelemzés
      • adószámok validálása
      • megbízható adózói státusz ellenőrzése
      • hatóságilag bejelentett címek és bankszámlák, alkalmazottak számának ellenőrzése
      • felfüggesztett, törölt adószámok kiszűrése
      • végrehajtások, csőd- és felszámolási eljárások vizsgálata
  • Felkészülés az adóhivatal jövőbeni digitális megoldási törekvéseire
  • Európai Uniós kitekintés
  • Konzultációs kérdések

Előadó(k):       Jancsa-Pék Judit közgazdász, magyar és nemzetközi adószakértő, a LeitnerLeitner ügyvezetője, partnere. Kiemelkedő tapasztalattal rendelkezik a nemzetközi adózás terén, különös tekintettel az általános forgalmi adóra, valamint a társasági adózásra és a transzferárazás kérdéseire. Munkája során a különféle adónemek hazai és nemzetközi szabályaival egyaránt foglalkozik. Jancsa-Pék Judit emellett 2016 óta az Európai Unió Bizottsága mellett működő Áfa Szakértői Csoport tagja. Judit Magyarországon is több szakmai szervezetbe vállal feladatokat, többek között a Magyar Adótanácsadók és Könyvviteli Szolgáltatók Országos Egyesületének szakmai alelnöke, és a Nemzetközi Adó Tagozat elnöke, aki rendszeresen publikál és tart előadásokat különféle hazai és nemzetközi adós témákban.


Időpont: 2023. május 23. (kedd) 09:30 – 13:00 – ÚJ IDŐPONT

Helyszíni regisztráció kezdete: 09:00-tól 09:30-ig

Jelentkezési határidő: 2023. május 19.

Figyelem: a konferencia létszámkorlátos, a maximális létszám elérése esetén a jelentkezési határidő korábban lezárásra kerül!

Helyszín: Budapest belváros, 1077 Budapest, Wesselényi u. 4. (Hotel Memories Budapest**** konferenciaterme, Rumbachspace)

Részvételi díj:

32.900,- Ft / fő (tárgyi adómentes képzés)
A részvételi díj tartalmazza az információs anyag, és a kávészünetek költségét.
A képzés díja közvetített szolgáltatást tartalmaz (catering ellátás költsége, 5% áfa tartalommal).
A rendezvényen nyújtott étel-ital ellátás után az Szja. tv. szerint fizetendő közterheket (Szja. tv. 69-70. §) a Konferenciaszervező Kft. nem vállalja át.

Kedvezmények:

  • 10% kedvezmény a részvételi díjból csoportos jelentkezés esetén (min. 2 fő egy szervezettől).
  • Több mint 30% kedvezmény érhető el 3+1 és 5+1 alkalmas hibrid bérleteinkkel.
  • Több mint 90% kedvezmény érhető el ÖRÖKBÉRLET éves szervezeti tagsággal.

Hasznos tudnivalók:

  • Képzésünk a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény szerint bejelentett képzés.
  • A képzés résztvevői az előadást követően a részvételről Tanúsítványt kapnak (e-mailen).
  • A képzés díja képzési költségként elszámolható.
  • Az előadásról a helyszínen kép és hangfelvétel készülhet.

Megrendelés:

  • Elektronikus regisztrációval az alább megtalálható Regisztráció űrlap online kitöltésével, vagy
  • a szintén alább megtalálható, letölthető Jelentkezési lap segítségével. A kitöltött jelentkezési lapot elektronikus levélben várjuk a: jelentkezes@konferenciaszervezo.hu e-mail címre.

A megrendelést e-mailben igazoljuk vissza. A jelentkezés, fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról díjbekérőt küldünk, 8 napos fizetési határidővel. Kérjük, hogy a részvételi díjat a díjbekérő alapján, a díjbekérő egyedi azonosító számára való hivatkozással utalja. A díjbekérő kiegyenlítését követően a pénzügyi teljesítést nem igénylő számlát postázzuk.
Felhívjuk figyelmüket, hogy a részvétel lemondására írásban legkésőbb a képzést megelőző 72 órával van lehetőség a jelentkezes@konferenciaszervezo.hu e-mail címen. A fenti időpontot követően beérkező lemondás, vagy a lemondás elmaradása esetén a részvételi díj megfizetésétől nem tudunk eltekinteni.

Jelentkezési lap letöltése: Jelentkezési lap

Online Regisztráció:

Számlázási adatok



(irányítószám, település, utca és házszám)

A képzésen résztvevő személy adatai




Elolvastam és elfogadom a Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft. Adatvédelmi szabályzatát és ÁSZF-t. *

Segíthetünk?
Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft.
Telefon: +36 (30) 195 – 2826
Honlap: https://konferenciaszervezo.hu/
E-Mail: jelentkezes@konferenciaszervezo.hu


Kategória