Igazgatási – Hatósági – Jogi Digitális Szakmai Tudástár

Miben segít és kinek hasznos az Igazgatási – Hatósági – Jogi Digitális Szakmai Tudástár?

  • Jegyzők, igazgatási és hatósági, ügyfélszolgálati, továbbá szervezési és iratkezelési szakemberek mindennapi feladatainak ellátáshoz nyújt segítséget komplex digitális szakmai tudástárunk.
  • Szakmai segítség, ami mindig kéznél van, folyamatosan és korlátozásmentesen elérhető.
  • Tartalma folyamatosan bővül a belső ellenőrzési területet érintő aktuális témákkal.
  • A tudástár azokra a gyakorlati kérdésekre ad választ, amire az iskolarendszerű képzés nem készít fel, amit a jogtár és a tankönyvek, szakkönyvek sem tartalmaznak.
  • Egy előfizetéssel 10 fő számára is hozzáférést kérhet. A digitális tudástár egyszeri díja valamennyi felhasználó hozzáférését tartalmazza, nincs tehát semmilyen további költség!
  • Használata nagyon egyszerű és kényelmes. Egy felületen, automatikusan elérhető a tudástár teljes szakmai tartalma.
  • Értéke több mint nettó 1.490.000 Ft, azonban a hozzáférés Partner meghívóval, kivételes, több mint 90%-os kedvezménnyel rendelhető.

Mit tartalmaz Igazgatási – Hatósági – Jogi Digitális Szakmai Tudástár?

40+ szakmai téma, videóelőadások és letölthető oktatási segédanyagok formájában.
Tartalma folyamatosan bővül.

Témakörök:

1. Önkormányzatok tulajdonosi joggyakorlásának eszközei
2. Önkormányzati lakásgazdálkodás a gyakorlatban
3. Szálláshely szolgáltatások szabályozása és ellenőrzése
4. “Üzleti titkok” a kereskedelmi hatósági hatáskörből
5. A hatósági eljárás jogorvoslati rendszerének változásai
6. Helyi önkormányzati igazgatás – a bírósági és alkotmánybírósági gyakorlatra figyelemmel
7. A kisajátítási eljárás aktuális kérdései
8. A jegyzők hatáskörébe tartozó birtokvédelmi, birtokháborítási ügyek a gyakorlatban
9. Iratkezelés, iratselejtezés a gyakorlatban
10. A közigazgatási szabályszegések szankcióinak új szabályozása
11. Az önkormányzatok és a COVID
12. Közterület felügyelet a gyakorlatban
13. Önkormányzati szociális rendeletalkotás a gyakorlatban
14. Önkormányzati vagyongazdálkodás – a bírósági és alkotmánybírósági gyakorlatra is figyelemmel
15. Költségvetési szervek szabályzatai I.
16. Költségvetési szervek szabályzatai II.
17. Változások a kereskedelmi jogi szabályozásban 2021. január 1-jétől
18. A társasházak zűrös élete – kitekintéssel a jegyzői birtokvédelemre (zűrös élete)
19. Osztatlan közös földtulajdont érintő változások
20. Közlekedési igazgatás, feladatellátás
21. Mindent az ingatlan-nyilvántartási és településképi eljárásokról
22. Önkormányzatok helyi adóztatását érintő változások, aktualitások
23. A közlekedési szabályszegések miatt lefolytatandó közigazgatási eljárások
24. A jegyző, mint állatvédelmi hatóság feladatai, aktuális kérdései
25. A közbeszerzési törvény 2021
26. Költségvetési szervek alapító (módosító és megszüntető) okirataira, valamint szervezeti és működési szabályzataira vonatkozó szabályok az Áht. és az Ávr. Tükrében
27. Kormányzati igazgatás aktuális kérdései
28. Közfeladatok – közszolgáltatások elhatárolása, finanszírozási kérdések
29. Korrupciós kockázatok azonosítása, bekövetkezésének megelőzése, folyamatos értékelése a belső kontrollrendszer keretében
30. GDPR speciális kérdései, sajátos feladatok az önkormányzati igazgatási, hatósági, valamint intézményi adatkezeléseknél!
31. Integritást sértő események szabályozásának, bejelentés kivizsgálásának, kezelésének, nyilvántartásának ellenőrzése, valamint közérdekű adatigényléssel kapcsolatos panaszok kezelésének ellenőrzése
32. Adatvédelem és adatkezelés a belső kontrollrendszerben
33. Vezetői nyilatkozat és belső kontroll kézikönyv
34. Köztulajdonban álló gazdasági társaságok belső kontrollrendszere
35. Monitoring stratégia, nyomon követési rendszer kidolgozása
36. Hogyan készítsünk használható ellenőrzési nyomvonalat
37. Kormányhivatali hatáskörgyakorlás általános hatósági jogorvoslati szempontból
38. Segítség, állatvédő lettem!
39. A hagyatéki eljárás és öröklési jog kérdései, gyakorlata
40. A gazdasági, pénzügyi bűncselekmények és a büntetőeljárás aktuális kérdései, bírósági joggyakorlat
41. E-ingatlan nyilvántartás projekt, előnyök és hátrányok
42. Állatvédelmi hatósági feladatok a gyakorlatban HALADÓ
43. A kereskedelmi hatósági feladatkör a 2021. évi jogszabály változások tükrében
44. Önkormányzati szociális intézményi feladatok aktuális irányítási és ellenőrzési kérdései
45. Változások az építésügyben 2022. januártól
46. Nevelési és oktatási intézmények iratkezelése a gyakorlatban

+ Konzultációs lehetőség e-mailen valamennyi témakörhöz!

Hogyan igényelhető hozzáférés az Igazgatási – Hatósági – Jogi Digitális Szakmai Tudástárhoz?

  • Az Igazgatási – Hatósági – Jogi Digitális Szakmai Tudástárhoz negyedéves vagy féléves hozzáférés rendelhető kivételes, több mint 90%-os kedvezménnyel.
  • Aktív ÖRÖKBÉRLET éves tagsággal a hozzáférés ehhez a tudástárhoz is díjmentes.

Értéke:                nettó 1.490.000+ Ft

Tartalma a tagság időt időtartama alatt folyamatosan bővül, így értéke is folyamatosan nő, változatlan tagsági díj mellett!

Negyedéves tagsági díja:     nettó 79.900,- Ft + ÁFA

Féléves tagsági díja:             nettó 149.900,- Ft + ÁFA

A negyedéves (3 hónap hozzáférés) és féléves (6 hónap) tagsággal (előfizetéssel) egyaránt maximum 10 fő felhasználó számára kérheti a megrendelő szervezet a tudástárhoz a teljes, korlátlan hozzáférést. A digitális tudástár egyszeri díja valamennyi felhasználó hozzáférését tartalmazza.

A tudástárhoz való hozzáférést a tagsági díj kiegyenlítésétől számított 24 órán belül megnyitjuk Önöknek és az egyedi hozzáférési kódokat e-mailen megküldjük.
Ettől az időponttól él választásuktól függően a 3 vagy 6 havi teljes, korlátlan hozzáférés a tudástárhoz.

Bővebb tájékoztatásért forduljon hozzánk bizalommal!

Online megrendelés

Megrendelem a Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft. Igazgatási – Hatósági – Jogi Digitális Szakmai Tudástár tagságát

Adószám megadása céges / intézményi megrendelők esetén kötelező

A regisztráció elküldésével hozzájárulok, hogy a jelentkezés feldolgozásához és kezeléséhez szükséges személyes adataimat a Konferenciaszervező Tudásmenedzsment Kft. a mindenkor hatályos Közösségi és magyar jogi szabályozásnak megfelelően kezelje.

Segíthetünk?
Telefon: +36 (30) 195 – 2826
E-mail:jelentkezes@konferenciaszervezo.hu